We meet again

Detta känns lite ovant att sitta här i lungn och ro och skriva till er igen. Jag vet inte riktigt varför jag slutade men jag tror det var bra att jag tog en liten paus från att blotta mitt liv på nätet. Det är inte mycket som har förändrats förutom lite klättring på den sociala stegen och en del festande, men den största förändringen av allt är ju självklart att nu är det inte mycket kvar. Några prov i fysik och samhäll, slutprov i fysik och kemi och lite mer med årsboken. Svenska nationella är avklarat och jag tror mitt betyg har tre okstäver. ALLTSÅ MVG. Jag ska bara få mvg på mitt sista arbeta också och sen har jag en slingad väg till framgång. Det är sista veckan på simningen idag innan vi får ett fint och skönt sommar lov. Slippa kloret och de snorande barnen kommer bli en underbar känsla, även om jag antagligen får sommar jobb för tss i tre veckor. Annars är planerna för sommaren rätt oklara, det blir en vecka i danmark och kanske ett par dagar i åhus men vi får vänta och se vad sommaren ger mig. Nu ska jag gå tillbaka till att plugga min ekonomi. Puss och Kram
see you soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0