So you do

Hejsan alla det var dags för ännu ett meningslöst blogg inlägg. I skolan har vi väldigt mycket nu och känner man mig så är jag helst två veckor sen med mina arbeten. Men så blir det inte imorgon, då ska vi nämligen ha nationella i svenska den muntliga delen. Just nu pluggar jag till det och lyssnar på Hoffmaestro och Martins andetag, trevlig combo tycker jag. Jag måste säga att jag gillar det nya spotify och allt det här med att man kan star vissa saker. Enligt den är mina favoriter  just nu
Breakeaven- The script
so do you- Hoffmaestro
Im awsome - spose
Highway man - Hoffmaestro
if we ever meet again- Timberland
when i grow up- mayday parade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0