Pain oh wait for it PAIN

Då har man varit duktig och tränat igen. (HAHA jag får det att låta lite som om jag tränar ofta) men i alla fall nu är jag hemma från ett jobbigt men roligt pass på friskis och svettis.  Nu tänker ni säkert omg johanna tränar med gamla tanter. Men så är inte fallet äldsta som tränade var nog 45 och den yngsta va yngre än jag, jag gillar faktiskt friskis och svettis, de har bra lokaler, motiverande tränare och jätte ånga olika pass. Det jag gick på idag var cirkel fys vilket är med massa olika övningar, vi hade bland annat indoor walking, flowin, dips och armhävningar. Nu skrattar säkert alla som någonsin sett mig göra armhävningar och de gör de med god orsak. Armhävningar är något jag helt enkelt inte klarar av särskilt inte när man ska göra dem på någon jävla boll. Ikväll ska jag jobba lite med mitt projekt arbete och sen kolla lite på nät shopping. Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0