Diary of Me

Nu har vi lektion med Jörgen (HAHAHA) men i alla fall så sitter jag här och tittar på olika saker, jag har kollat igenom de nya bloggarna som hamnat på topplistan. Dessa bloggar är inget emot stine-lees, fokis eller kenzas menmensmåtjejerna ska väll också ha något att göra. Idag hade vi nationella i svenska B den muntliga delen, jag tror faltiskt att halva klassen höl på att kissa på sig. Jag ska inte neka att jag var en av dem, mina ben darrade som fan, sen hjälpte det ju inte att min bild inte kom upp medesamma så alla bara tittade sådär tyst på mig. Men jag blir glad på att tänka på att nu är nästan veckan slut och veckan efter det inte blir så lång. I helgen ska jag klippa mig, jag har btw färgat håret igår. Men i alla fall tbx till fredag, vi skall till martiza och festa loss. Sen på lördag morgon blir det kurs bland annat med HLR och lite sånt. På kvällen sen fyller min kompis dick 18 och vi ska hem till honom och äta och senare vidadre ut. Party all night. På söndag blir det jobb igen, suck. Shopping imorgon vad tror ni dete blir??!?!? ps jobbar imorgon med suck igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0