The Orange Order...



"Look Before You Leap"


Heelosian alla förhoppningsvis glada läsare. Idag är det tisdag och vi alla har antagligen en jobbig dag i skolan. tom jag för en gångs skull. Idag blir det samhälls prov och sen efter det så ska jag och martin kolla på ninja assassins och mysa. Det blir en bra avslutning på en ohärlig dag. Igår kväll så hade jag bara två lektioner i skolan så det blev både sov morgon och hem tidigt me likey. Senare på kvällen blev det jobb men nästan bara i varma basängen så jag trivdes bra (även om det blev panikit och kaos när sandra inte dök up). Men allt löste sig mer eller mindre. Jag som hade tänkt komma hem och lägga mig framför datorn igår kväll blev jätte arg när internet inte fungerade så det fick bli att jag kollade på Alvin and the chipmunks, och sen gick och la mig. Men vad ska man göra fixa det hade ju varit jobbigt. Ikväll blir det inget jobb för mig men imorgon och på torsdag så ska jag jobba som badvärd, det betyder att jag har två hektiska dagar framför mig Läg till praktik och middags planer på det och du har en smaskig stressmacka. På fredag blir nog allt stress värt det då jag och darlingsen ska på lärar fest hos andy. Det är en trvlig gäst lista och jag ser fram emot att träffa alla utan våtdräckt och kallt vatten. Men nu är det dags för mig att  uppdatera facebook. kram på er alla



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, lärarfest =P fyy vad gammal man känner sig alltså =P <3

2010-03-16 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0