The New One

Hejsan alla nu sitter man och tittar på Cougar Town, jag som trodde att jag skulle bli en as jobbig idag, men så blev det igår. I onsdes och igår blev det jobb som badvärd och det är verkligen trist. Det ända jag gör är snackar skit med folk. Men ikväll blir det till heden med massa kompisar jättre roligt. Andreas detta är för dig. Idag så trillade jag och slog huvudet i golvet. HAHAHA!

 Idag var jag först på min APU  vid 9 tiden sen slutade jag vid halv tolv. De har börjat kallat mig newbie hihi Jätte bra sen trodde jag att jag skulle bhöva spendera fem timmar som badhusvärd men det slapp jag för hela badhuset är stängt. To bad, hörde ni ironin i det :). Nu ska jag gå och prova kläder Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0