Never look the same

Goddagsan alla nu blir det ännu ett blogg inlägg on location. Idag blir det ett inlägg från DT salen, här  är jätte kul att sitta, vi har typ fyra datorer och en medcin medtron så man knappar hela tiden och här är massor jag kan göra. Jag trivs jätte bra här och det säger jag inte bara för att min handledare tittar över min axel. Hihi. Ne jag kan ju inte berätta mycket om vad jag gör men det blir mycket att blanda kontrast och sätta sprutor och hämta patienter för mig. Jag fick också läsa en väldigt intressant bok idag som hette sectionaö anatomy vilket har gjort att jag kan massa fancy lation ord. Även om jag aldrig kommer använda dem.
  Ikväll är jag nästintill ledig jag ska bara in och jobba i två timmar. Men det är vid sex tiden så jag har gott om tid på mig hemma. Dessutom är det ett trevligt sällskap man jobbar med på torsdagar. (Andy, Maritza & Max). Igår kväll så jobbade jag inte heller och jag var bara på praktiken i tre timmar på eftermiddagen så jag tittade på en ny serie som heter White Collar som handlar om framförallt förfalskningar och lurendräjeri men iaf så är den här killen som spelar huvudrollen en väldigt duktig tjuv så för att slippa ut ur fängelse så bestämmer han sig för att jobba för fbi. Det är en jätte rolig serie och jag skrattar så extremt mycket varje gång han gör något dumt. Andra serier med nya bra avsnitt är Criminal minds, desperate housewifes och House. Nu har min patient kommit så jag ska gå upp och fylla sprutorna med NaCl. Byee 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0