Love me or leave me. Hey! Where's everybody going??

Hejsan alihopsi nu har jag gjort klart helgen, det blev faktiskt inget jobb på hela helgen jag är lite små stolt. Mrn jag har spenderat hela helgen med Martin. I fredes var vi alla och festade hos Heden, det blev lte hem till mingård och lite the ugly truth. Jag skrattade som fasiken åt första men den andra var ganska uppenbar i slutet. De deltagade gästerna var Jasse, Martin, Dick, Matilda, Heden och Ebba. Det var helt okej även om jag blev ganska trött  i slutet. Det var trevligt att träffa tilda igen för det var trevligt för vi har inte sets på jäääääätte länge!! Sen på kvällen när vi tagit bussen hem från anderslöv. Så var det dags att ignorera killarna och snacka med Jasse mycket roligt. Sen fick man skiljas med gumman och gå hem med killen. Bummer. Hihi ne det var mysigt men jag sov typ hela dagen. Sen gick vi upp och åt ute på verandan. Det var väldigt mysigt, och ganska kallt med. Sen på kvällen så åt vi middag med mormor och morfar. Maten var jätte god och det var trevligt att vara så tofflig en hel helg även om Martin hade ganska svår spelabstinens. Men han var gullig i alla fall som vanligt. Idag blev det frukost ute  och sen en liten runda i parken. Just nu kollar jag på två nyra favorit serier en kallas Cougar Town och den andra heter Rules of engagement, båda är jätte roliga och båda är väldigt tjejiga. Nu ska jag spela lite sorority life och kolla vidare på ett nytt avsnitt och så ska jag äta kokos kakor.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0