Live at Hiro Ballroom

Gosmorgon kära läsare, idag är det onsdag och även om det inte är speciellt bra väder ute så är jag glad. Idag går jag nämligen ut på praktik igen och sen ska jag på jobb. Vilket kanske inte låter så roligt men det slår sitta i skolan och sen sitta hemma. Här får jag iaf betallt för att bara sitta. Igår blev det jobb igen men då blev det för Tss, men jag fick i alla fall veta att Andreas saknar mig så mycket att han var tvungen att köra ditt och träffa mig. Gulligt. (A). Hihi.
  Idag är det den tionde som jag sa innan eller iaf sa jag att det var onsdag, men okej. Idag är det internationella dagen för awsomnes, faktiskt sant. Så idag måste alla göra något riktigt awsome. Jag får väll hitta på något bra men det är svårt för jag är redan awsome i vardagen. Haha. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0