I made the mistake of marrying someone smarter than me.

Så då har man varit riktigt tjejig, nu kanske ni tänker med duh du är tjej. Ni är så smarta, men jag satt i soffan därnere och kollade på slutet av bride wars som är så bra. Filmen handlar om två bästa vänner som råkar boka sina bröllop på samma dag och de blir jätte ovänner det är riktigt hemskt. Så i slutet när de blir sams och en av tjejerna ger tillbaka sin ring och den andra gifter sig så rinner tårarna. Så man bara gråter och gråter och så åt jag nog ett kilo vindruvor. Men tror jag behövde det, alltså vara tjejich.
  Sen fick jag mail av Heden uppenbarligen är jag med i årsbok komiten eller något sånt. Men det är möte imorgon så får väl gå på det.
  Men i alla fall när jag kollade på filmen så där i slutet så såg jag att jasmine liknar Anne Hathaway ganska mycket.

 Det är något jag glömt undrar vad... hmm



 


Kommentarer
Postat av: Jas

Vilken otroligt fin bild du valde (SE IRONIN!)

2010-03-08 @ 17:03:09
Postat av: Johanna

Hihi ser ingen ironi<3

2010-03-08 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0