Heart Strats at seven pm.

Hejan alla påskgalna kaniner. Det är dags för ett sällsynt inlägg. De blir bara färre och färre tycker jag men vad ska man göra. Vi har massa i skolan just nu så det kommer bli mycket på det kommande lovet. Annars är det inte mycket som händer på lovet. Det blir lite jobb och så blir det lite fylla 18. Men annars har jag ett ganska öppet schema visar det sig. På onsdag bjuds det på shopping med Jasse i Malmö. I lördes var jag på inflyttningsfest hos en gammal bekant, kvällen slutade i lite sura miner och jag stack hem med Martin efter ett tag. Hihi han gillade konstigt nog inte mina awsoma guidnings förklaringar. Men hur skulle jag kunna veta att visa skyltar inte lyser? Duh!?!. Men vi hade kul och efter en snabb runda hemma hos honom så stack vi på träning. Jag,Jasse och Kajsa simmade mycket och sen åkte vi lite rutchkana vilket var lite roligt. Tills vi åkte riktigt dumt och jag fick lite ont menmen hihi. Senare på kvällen åt vi jätte god mat hos martin och vi spelade lite kort. Efter det så stack vi till Andy och kollade lite på film och dylikt. Det var jätte roligt och vi träffade några nya roliga personer. Love to you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0