For A Love

Heeejsan allihopsi nu var det dags att blogga igen. I veckan har jag inte med så mycket bloggande eller facebookande eller huvud taget. Detta på grund av en elakhet som har spridit sig i världen. Läxa! Imed att vi haft praktik på olika tider nu i tre veckor så har alla lärare valt att lägga proven den här veckan. Hemska tanke men jag kan fårstå dem, vem vill göra tre prov?. Igår kväll blev det jätte sent med pluggningen och sen tidigt upp och ge sig på det igen. Jag trodde nämligen att vi hade historia prov idag men så var det inte nee nee det är på fredag. Men jag fick läsa boken till redovisningen idag i alla fall. Men jag hade tänkt berätta lite om varje dag sen i fredes förra veckan då jag la upp några bilder.

Fredag. (D-Day) - Så vi alla var hos Andreas dock stack jag och jasse och martin hem tidigt. Men ni har väl alla sett de hemska bilderna på facebook. No coments needed. Men  det var roligt att lära känna de andra mer. Dock hade jag roligast när jag och martin gick och handlade och när Jasse och jag satt och kom ihåg barndoms saker. Det var jätte gulligt.

Lördag (D-Day +1) Det blev en tidig start när mamma bestämmde sig för att ringa klockan 8 och väcka oss. Det var jätte taskigt även om det var för att jag glömt ringa kvällen innan. Sen blev det något snabbt försök till att träna. Det misslyckades grovt.

Söndag (D-Day +2) Det blev någon slags träning och sen knäckte jag benet (det gjordde ont och gör fortfarande det). Men det gjorde inte ont när jag var i vattnent på jobb så det var inte så farligt. Sen blev det diktator träning av ryssen Max som jag börjar gilla mer och mer. Därför utnämner jag honom till veckans kille. grattis till honom.

Måndag (D-Day+3) Det blev bara skola idag och så lite jobb sen fick jag ta tag i pluggandet och fylla i lite lönepapper och lite om den här intervjun som nu är fixad. jag laddade också ner en ny säsong av GREEK som jag smått börjat älska. på kvällen blev det jobb med la girlz. Men ingen träning på benont.

Tisdag (D-Day+4) ta det lungt det här inlägget är slart slut. Jag ska inte svamla på med mer skitigheter om saker jag borde gära och har gjort. men igår kväll passade jag Moa det var nog det mest exalterade jag gjorde på dagen. jag va så trött sen i Mådagens plugg  att jag däckade hos Martin på lunchen. Smidighet ftw. senare på kvällen satt jag och Martin och snackade med kära jacob den lilla dansken som verkar vara sjukt bra för teater. o o o oooo han kan vara dagens roligaste. pang då var det fixat. han får inget på posten menmen äran är väl det som räknas.

Onsdag: Jag är på sånt hoppi hoppi humör idag det är extremt hemskt och folk hatar när jag är såhär men allt är just nu så roligt om man ser världen genom mina ögon. En av anledningarna till att jag är så glad kan vara att min lilla vackra flicka jasmine fyller 18 år idag. Glöm inte och gratta henne, länken till bloggen finns under länkar hihi. Annars kan det vara för att jag ska spendera kvällen med min tiger martin. Det blir antagligen matlagning och men in tights. Happy Day. Nu ska jag inte plugga och logga in på fejan. byee darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0