6 /8 -45, 1/11-45, 29/9-38.

Då sitter man i data salen och ska snart ha företags ekonomi lektion. Men efter det vid elva så är det dags för utvecklings samtall. vilket som ni kanske vet upphör att existera den dagen jag fyller 18. (nästa vecka). I eftermiddag så har vi historie prov om andra världskriget. Jag tror att jag kommer klara det bra för jag har pluggat en hel del på det. Så fort jag har gjort provet så ska jag sticka på jobb och ha bland annat simskola. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det ser ut som jag ska färga håret. Det blir nog grönt hihi.  
  Imorgon blir det också jobb då börjar jag klockan 7 på morgonen och sen ska jag ha simskola klockan 8. Happy thoughts!! Efter jobb och dusch och eventuell mat så är det dags att sticka på inflyttnings fest hos Carina och co. Det blir säkert jätte roligt. På söndag blir det ännu en tripp till badhuset men den här gången för träning. Träningen är flyttad till 16.30 om det inte är någon som vet det. På kvällen ska vi alla nog till Andy men vi får se med det.
 Nu ska jag plugga (HAHAHA) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0