U fucking n00b

Heejsan alla så idag har jag en sådan där dag, och nej jag menar inte en sån glad dag utan en dag där jag är extremt arg på allt och alla. Men det har massa olika förklaringar men det blir ju inte bättre att Martin tycker det är roligt att kasta snöbollar i ansiktet på mig, och så att alla efterblivna killar som inte förstår det här så ska jag förklara. Anledningen till att ni aldrig ska kasta snöbollar i tjejernas ansikte eller hår är. Man spenderar runt en halvtimme framför speglen på morgonen, det spelar ingen roll var man ska eller om det "bara" är skolan. Så efter att man har fixat sig och allt ser någerlunda bra ut. KASTA INTE VATTEN I ANSIKTET PÅ OSS!!! Allt rinner och kladdar och det går inte att bli bra igen. Vet ni vad som händer med plattat hår när det blir blött??!? Ne det gör ni inte era små dumma saker. Detta kanske är svårt för er killar att förstå men se det så ni spelar ett jätte roligt spel och varje dag spelar inte erat spel lite så att ni kan bli bättre. Sen kommer tex er lille bror och ominstalerar skiten så allt försvinner. Då hade ni inte varit så glada!! Jag vet inte om detta är ett bra exempel. Men lär och acceptera, kasta inte snö i huvudet på tjejer!!! Jag kanske överreagerar men va fan det e ju bara dålig stil.

/Kram

Kommentarer
Postat av: SeeexyBoy93

E du säker på att du inte e psykisktstörd kvinna?

2010-01-20 @ 18:56:51
Postat av: jasmine

Haha naw gumman.. Killar har väl aldrig tillhört den smartare delen av det mänskliga släktet. Det är ren fakta. Hjärnan blir allt för sällan rådfrågad när det gäller sånt, eller tja, vilken hjärna egentligen? Vad ska den kunna göra för skillnad? Trots att de har fördelen med större kvantitet så håller det verkligen inte måttet i kvalitén... =) <3

2010-01-20 @ 20:44:43
Postat av: Martin

SeexyBoy93 verkar ha fattat galoppen! jag håller på hans sida! älskling <3

2010-01-21 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0