Tack Till Ludden

[23:49:10] Ludde:
Nu ska jag in i duschens sköna land vandra, när jag tänker på dig brukar tiden tvärstanna,
Mina känslor för dig går inte att beskriva kära johanna,
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det alltid kommer att vara du och jag,
För när jag är med dig blir jag helt svag,
Sättet som dina ögon glittrar på,
Brukar få hela mig att stå,
Martin är ingenting för dig, för jag vet att du egentligen vill vara med mig,
Johanna du är en urgullig tjej,
nå vad blir ditt svar på denna kärleksförklaring?
Vill du vara förevigt min och skona mig från hjärtekrossning?


Fick en litten underbar dikt av Ludde inatt tänk så roligt man kan haue. Puss på dig Ludden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fin, vem e ludde?

2010-01-26 @ 09:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0