In peace and peatch

Heejsan allihoppa just nu sitter jag på Cad lektionen och gör INGET!!!!. Allt e så enormt tråkigt här och jag har inget att göra, för vem fan tänker göra skolarbetet?? Vi slutar kanske om en halvtimme om vi har tur, efter det så ska jag spendera två timmar hos Martin och efter det så ska vi sticka på Maries möte. På mötet kommer vi nog mest få skit om massa olika saker men jag är glad ändå hihi. Vi ska nog få veta vilka dagar vi ska jobba för vi börjar ju nu på söndag. Efter mötet hade jag tänkt simma några varv med Jasmine. Idag har vi haft svenska, engelska, historia och cad. så det har inte varit en helt fel dag. Kram på er alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0