I diden't get my letter when i was 11! Why?

Så nu sitter man och kollar på första Harry Potter filmen igen, den är så bra och jag har inget att göra. Men men igår blev det en lungn natt och även om det va sköt att varva ner så hade jag ju inte sagt nej till en fest inbjudan. Men det får vi spara till nästa helg. Samtidigt som jag kollar på min lilla film så nätshoppar jag så hade tänkt berätta mina favorit sidor, nelly.se, ginatricot.se, h&m.com, bubbleroom.com, forever21.com, chicy.se/shop, ellos.se, myus.com, gojane.com, fashionhunt.co.uk. Sist nämda är den självklara favoriten, då de har ett jätte urval med snygga kläder. Annars ligger forever21 i toppen dock har de ganska höga tullavgifter tec 300 om du handlar för 500 osv. Dock är kläderna värda det.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0