How Many Days In A Year, She Woke Up With Hope But She Only Found Tears?

I remember
You driving to my house
In the midde of tha night
I'm the one wo makes you laugh
When you know you're about to cry
And i know your favorite songs
And you tell me about your dreams
Think I know where you belong
Think I know it's wth me


Så då är det morgon och jag vet att jag varit dålig med uppdateringar och så men jag spenderade hela gårdagen med familjen och sen spenderade jag resterande kväll med att planera filmkvällen. Jag hade tänkt lägga upp filmer och så nu men jag tänkte att de kunde få välja men här e toppen

Stay Alive, Saw, Pathology, Hostel, The Hills have eyes, Final Destination, From Hell, The Amityville horror, The Ring, The Shining och The Exorcism.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Haha låter skoj :) vilka ska med?

2010-01-03 @ 18:37:15
Postat av: Henrik

Haha låter skoj :) vilka ska med?

2010-01-03 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0