Chat Roulette

Så alla små barn som läser den här bloggen igår (torsdag) så hade jag sovmorgon, och sen när jag kom till skolan vid tio så va jag lagom utvilad för att ha multimedia med Erik. Vår film ska bli en riktigt läskig skräckfilm och igår så skrev vi synops och manus. Sen efter stack jag lite snabbt till Martin och kollade på när han spelade med Ea. Efter det hade vi lektion med Store Finske Erik och han va väldigt samhälls kritisk men det e alltid lika kul att ha teknik produktion. Sen var det dags för lunch, vilket som vanligt går ut på att jag går ut på att jag förundrat tittar på killarna nör de äter "maten". Igår va det nudlar och bruna grönsaker. Mums. Hihi. Sen hade matte D nördarna matte och jag satt med special läraren och gjorde funktioner. På idrotten efter matten så hade vi funktionell styrketräning. Det var jätte roligt, och ganska jobbigt. Men jag gjorde alla mina uppgifter vackert med min rosa 1 kg´s tyngd. Men trotts bollar i ryggen och träningsvärk i min touchi så stack jag lyckligt hem och sen snabbt vidare till jobb. Jag, Jasse, Maritza, Andy och Peter jobbade igår och sen satt Mattias snällt och underhöll oss i vår lilla stuga. Jag jobbad en timme och sen satt jag uppe en timme. Men första halvtimmen på min icke i vattnet tid så satt jag och snackade med Mattias. Men det gjorde jag bara tills han sa att titta på mig gjorde honom deprimerad. Vet inte om det e en komplimang menmen. Sen satt jag i vattnet och snackade med Andreas där vi diskret planerade att gå och bada i bubbelpolen. Så vår plan var att jag distraherar badvakterna och Andreas dra påsar över huvudena på dem. Vi kanske gick för långt när vi tänkte binda dem och lägga dem i ruchikanan och köra över dem flera gånger. Hihi. Sen kom jag hem och satt mig frmför tvn och kollade på CSI samtidigt som jag snackade med Martin, Julia, Marcus, Ludde, Johan och Andy. Vi satt alla på ett ganska roligt chat rum där man får en bild och im från helt random människor. Det va jätte kul och jag tror att vi satt där i två tre timmar och gjorde samma sak. Jag träffade en jätte rolig tjej som hette Amile som bodde i USA. Vi snackade om allt särskillt kläder och finans faktiskt. Här är hemsidan www.chatroulette.com. Vi hade jätte roligt och Andy och jag kluddade ihop allt men vi hade väldigt roligt åt det senare. Dock måste jag varana att på den  här sidan kan man ibland få några killar som tja "doing somthing special". Men nu e det dags att jag börjar jobba igen för killen som har lektionen får damp på mig nu. Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0