Dead In Snow

Heejsan allihopa nu sitter man framför datorn igen efter en lång dag. Igår kväll kollade vi som ni vet på film hos Martin. Det blev Jag, Martin, Jasse, Andreas, Dick och Linda som däckade i soffan. Filmkvällen började med The Hills Have Eyes, Zoolander och Pathology. Allt blev mycket trevligt och förhoppningsvis så tyckte de andra det med. Men vid ett tiden så somnade jag på Martins axel, och strax efter det så gick jag och la mig. Sen vaknade vi ganska sent på morgonen och gjorde alla de där vanliga grejerna. Efter det så städade jag Martins garderob och han satt och spelade data. Att gå igenom hans garderob tog en jäkla lång tid och vi hittade allt möligt roligt. Allt från glittertröjor med diamanter på till tumma shampoo flaskor. Efter att jag cyklade hem i det kalla vädret så satt jag mig framför brasan och värmde mig med datorn. De fick bli några avsnitt av Desperate Housewives och sen gjorde jag maten och senare var det dags för att gå ut med Arcas och sticka till träningen. Jag hade ett hemsk pass och jag försökte hänga med Linda och Minna som simmade 100 st 25. Jag kom upp i runt hundra på 40 min (dock med fenor så det e inte så imponerande). Nu ligger jag ännu en gång och lyssnar på hemlisarna på Westoria Lane, samtidigt som jag lyssnar på killarnas spel snack i skype. Det är ganska roligt för ibland kan man höra komentarer eller ljud som - Jag kommer (följt att stön) hihi eller Det upprepande smaskandet av chips i micken. Tyvärr vill inte bilden av Martins glitter tröja laddas upp så jag ska göra ett nytt försök med det imorgon. -XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0