As A Dream

Jag ska börja dagens inlägg med att säga att jag har haft en underbar dag med mina närmaste vänner och att det som inte gjorde dagen perfekt igår gjorde dagen perfekt idag. Dagens historia lyder... Jag vaknade på glatt humör och efter att pratat med Jasmine så mådde jag ännu bättre. Jag fick gjort en massa nyttig städning (och nödvändig). Efter det var det dags för Lunch och senare att ta sig ett snack med lilla pojkvännen Martin. Efter det så var jag om möjligt på ännu bättre humör och vi bestämde att vi också skulle ses ikväll. Jasmine och Dick kom vid fyra tiden så de satt sig att spela några omgångar med Wii. Martin kom och efter mat och dylikt så satt vi oss och spelade poker. Vi han inte rikigt spela klart men jag låg ganska bra till för jag hade en enorm tur. För Martin gick det sämre men jag tror det var för att han tänker förmycket på strategier och chans. Efter några timmars spel så gick vi upp på mitt rum där vi fick trängas framför tvn. Och att sitta i en 90 säng med inget att luta sig emot kan bli jobbigt efter ett tag. Vi tittade på Hostel part 2 och jag tycker att det är en intressant och underbar film med lagom mycket list, blod och girl-power. Men de andra tyckte inte det. Men men efter att killarna varit och ätit så ocuperade vi soffan därnere och kollade på komedin Collage som var grymt rolig.
  Så även om mitt nyår inte borde nämnas igen så kan jag säga att nyårsdagen kommer bana vägen för årets prioriteringa, då vänner och pojkvänner står i fokus. Så nu är det dags för mig att säga Godnatt och Puss till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0