A Yellow Heart

Heejsan nu har alla små gått och lagt sig och dagen har bjudigt mig på massa överaskningar, men det är väl det som händer när man passar sina små kusiner i några timmar. De är enorm gulliga men man blir ganska trötta på dem efter en stund. Men vi spelade en hel del Wii Super Mario vilket var roligt och även om jag inte är så dukig så var det ganska roligt att vinna, dock är mina kusiner 3 och 4 så det kan förklara en del. Just nu sitter jag ännu en gång framför datorn och kollar på DesperateHousewives och lyssnar på killarnas eviga spelsnack. Jag kan faktiskt inte förstå varför jag lyssnar i med att det är självplågeri och jag oftast bara lyssnar halvt och missar när de snackar till mig och efter att de upprepade gånger kallat på mig och jag svarat som en efterbliven tjej så skrattar de oftast åt mig. Men men det är inte mycket man kan göra åt det. Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0