A New Year Up To A Bad Start

Som många andra har jag vänat och väntat på att fira nyår, och inte bara att fira ett nytt år och också fira en ny början. En ny början på livet och en ny början på det nya deceniet. Man brukar ju säga att så som nyår blir kommer resten av året att vara.
  Och då har jag inte mycket att se fram emot. Då festens höjdpunkter är att Amanda Halqvist och Spam Sms från fulla nyårsfirande vänner så är kvällen inte så lyckad. Kvällens stora missar och bravader var Stifler som drack förmycke, Dick som horar runt värre än vanligt, fulla fula 93:or i hemska klänningar och sist men inte minst en pojkvän som dricker och röker förmyket och sen ställer sig väldigt nära en annan tjej, och ja. Men på alla svarta himmlar finns det en stjärna som lyser klarare än alla andra och i det här fallet en stjärna som lyser överhuvud taget. Jasmine som alltid finns hos mig även om hon inte är där.
  Men nu efter att ha förstört folks glada inställning till det nya året så ska jag sova och ja vänta och se vilken skit som kan möta mig imorgon..




Dagens Stöd går till Jasmine som alltid finns där för mig hur dumt och dåligt det än är. Hur mycket skit jag än är i och hur lågt jag än har sjunkigt. Det är riktig jäkla underbar vändskap. 
 Dock finns det en person till som gjorde att min dag inte blev allt för crapig nämligen Ludvig aka Laxen som är så enkel att prata med och så underbart rolig.


Kommentarer
Postat av: jasmine

hade jag varit med dig så hade vi mobbat ut alla dem!Fyfan vad kul vi hade haft! Får ta det en annan gång istället! Du betyder mest för mig! Ingen kan göra mig så glad som du! Finns alltid här för dig! Down with the asholes, girlpower forever! <3

2010-01-02 @ 16:41:17
Postat av: AH

Skit trevligt att träffa dig igen :) ett tag sedan!!

2010-01-14 @ 15:57:06
URL: http://ahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0