A minute's silence for all the guys who are dying for me

Heejsan alla nu sitter jag ännu en gång i min mjuka säng och tänker på er. Idag så är Martin som ni alla kanske vet pga facebook att Martin e sjuk. Så vi tycker synd om honom.. eller?!?. Men igår va det ännu en gång dags för jobb och sen träning. Jag hade mina små kära tvåor och jag hade lunch med både Martin och sen med Jasmine, saknas bara att jag fick en med Andy också så hade dagen varit gjord och Marie hade dampat sönder på mig. Sen hade vi ett roligt men jobbigt pass med Max, och man kan se det som att jag och Jasse hölls som gisslan de senaste minutrarna. Sen va det dags för oänligt tjejsnack i omklädningsrummet.
 Nu idag började jag med fotografering och jag hade på mig ett rosa linne och svart halvtjocktröja. Men men det fick bli som det blev. Efter det hade vi kemi och det handlade om almänna gasformlenslagssaken. Det va väldigt intressant och så. Den fick vi tjejer lite info om LTH (lunds tekniska högskola), och jag funderar på att bjuda med någon intresserad teknik eller nv tjej. Kajsa kanske, känner du dig lockad så e det bara o ringa. Sen efter hade vi engelska där jag skrev vårt arbete om Mary W. Shelley, och jag fick fett fucking lack på datorerna som vägrade logga in på google. WTF!! Men efter att ha skrivit hela arbetet förhand (Suck) så va det dags att sticka till svenska. Vi läste Candide av Voltaire och den va mycket bättre än jag trodde för det hände saker hela tiden. Me likeyieisch. Sen va det dags för samhäll då vi snackade om marknadsekonomi och dylikt. Efter samhällen så va det dags att cykla hem och senare sticka till jobb på simhallen. Efter två timmars jobb och tio minuters övervägande om att hoppa i igen så tog jag min platta och dök i. Jag hamnade i en redan överfull bana, så Jag, Minna, Linda och Sandra trängdi ihop oss. Efter en tjugo minuters intervall träning av kick och spark så fick Minna och Linda mig att träna teknik med dem. Upperbaligen så ska jag bli deras nya måndag till onsdags projekt,då de ska lära mig simma på riktigt. Detta kan bli en rolig överaskning tror jag. Men vi gjorde massa intressanta övningar bla, Frankenstain, där du ska srattla på rygg och ha armarna rakt uppe i luften. Sen gjorde vi en anna´n rolig grej som hette kallsupen som igentligen bara gick ut på att du skulle göra armtag så fort och starkt att du kom över vattnet och inte drunknar. Kan ni gissa hur svårt detta är för mig som kan drunkna på land. Men efter en haltimme av detta så gick vi alla in i duschen och trängdes. Nu sitte jag på skype igen med Martin och Ludde i andra ändan. Imorgon är de studie dag och efter en slapp morgon så ska jag klippa mig hos Sofia runt tre. Vet inte än hur det blir men vi får väl hitta på något roligt. Men nu ska jag sova så godnatt till er alla. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sägs som styckeindelning?

2010-01-26 @ 15:47:16
Postat av: Jasmine

Tja, förutom att hålla med ovanstående kommentar (!) .. Nice ! Då kan du snart komma ikapp mig ju ;) haha. Simmade 40 längder på ca 30 min.. <3

2010-01-26 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0