31 By Stewie

Svältande Barn, Krig i världen eller Jordens Undergång, ja idag kunde jag inte bry mig mindre om sånna små värdsliga saker. Jag har spenderat 24 timmar med pojkvännen och jag skulle med all säkerhet missat att det regnade grisar om det nu skulle inträffat. Igår kväll efter att jag smsat och väckt honom vid fyra tiden så kom han till mig och vi satt och åt framför tvn och retade tjocka människor. Sen tog vi oss in till stan och simmade en timme, men i med att jag gjorde något dåligt med foten och fick ont så fort jag sprattlade så satt flöt jag mest runt och tittade på när han simmade fram och tbx. Det va rätt gulligt att han följde med särskillt om man tänker på att han typ inte klarar av kloret i vattnen. Efter en lång dusch och lite nytt skvaller från Anneli så var det dags att cykla den kalla vägen hem. Hemma så satt vi igång Interview with A Vampire och även om vi inte han se hela filmen så tyckte jag att den var bra. Det blev en tidig morgon då moa bestämde sig för att komma inskrikande och väcka oss. Efter en haltimmes klagande i still med " Jag orkar inte", eller " Låt mig bara dö" så var det dags för frukost. Efter det fortsatte vi vårt Brad Pitt tema och kollade på Fight Club. Det är ju som många vet en enormt bra film och jag gillar att för en gångs skull så ser inte Brad Pitt så enormt bra ut. Efter det var det min tur att bli klassad i Monopol. Vilket förvånar mig för jag brukar ha en enorm tur med spel. Men det e inte så svårt att gå i konkurs när man har 14 miljoner att betala i hyra. För en gångs skull tror jag inte att jag tog det så jäklans hemskt även om jag är en enormt dålig förlorare. Annars idag har Martin fixat min dator och jag tror den funkar bättre men vem vet Spotify funkar i alla fall - Så känn på den Dick.

Men nu är det dags för mig att ta igen lite förlorad sömn. Imorgon blir det träning och sen kanske lite plugg, jag måste nämligen bli klar med mitt Historía arbete. Min sorg går ut till de små stackarna som börjar skolan imorgon bla Sunds börjar ju imorgon och jag tycker så synd om er. Godnatt Puss <3


Kommentarer
Postat av: matilda

typiskt dig att mobba tjocka människor. Se inglorious Bastards om ni har Brad Pitt tema. den är ganska härlig ^^

2010-01-08 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0