When u go to Decafland

Hejsan alla jag tänkte börja dagens inlägg med att säga förlåt för alla de långa inläggen. Men jag har mycket att berätta om och jag har börjat gilla att skriva om allt och alla. Igår blev det stan med Erik. Underkläder, kaniner och skor stod på shopping listan. Erik som ni alla förstår kanske inte tyckte att det var så roligt att kolla på högklackade men jag hade roligt. Han hade desto roligare med underkläderna och jag hittade en väldigt fin svart spets klänning som jag hade tänkt inhandla. Men mer om det på Lördag. Efter det blev det jobb med massa roligt snack med Maritza. Idag var det extra idrott för tjejerna på teknik och vi spelade basket,vollyboll och dansade. Sen efter det var det dags för simmning. Ska kanske inte skryta men jag va jätte duktig. Sen stack jag på fysiken som var kvar. Historian och Fysik labben fick jag göra efter det så jag var hemma runt fyra. Nu sitter jag hemma och vilar, jag försökte just med ett stiga upp ur sängen och släcka ljuset. Det funkade inte. Ikväll blir det nog myskväll med chips och tjejfilmer. Hoppas ni alla får det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0