What's Your Name, Kid?

Hejsan alla nu är det morgon igen :) Jag vaknade utvillad och glad runt nio och sen kollade jag på Buffy och så vidare. Nu sitter jag ensam på min lektion för alla de andra gick ner och åt men jag pallar inte sån skit hihihi. Ne man får väl ringa killarna och fråga om de är klara med sin CNC-teknik. Som ni alla vet så har ju jag försökt få min kära Martin att sluta röka och happy to tell, Igår hade han inte rökt på en månad. Så igår spenderade jag min eftermiddag hos honom, vi(han) gjorde mat som blev jätte god och sen kollade vi på Prom Night som va en halvt blodig thriller. Den va väl helt okej men trailern var bättre. Nu ska jag gå och kolla vad de andra töntarna gör. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0