Toudelouseee

ToudeToudeToude louse på er alla (hej). Nu sitter jag och bloggar jag vet att det var länge sedan men jag har haft mycket att stå i. I måndes hade jag studie dag så det var inte så hemskt  och den spenderade jag med lil älsklingen. Sen blev det jobb  och träning på kvällen. På tisdagen började jag halv tolv (nytt schema , me likey) så jag hade samhäll och fysik och sen stack jag hem och gjorde inget alls. I onsdes var det snack om praon och det var mycket skit som tantalantan som stod där framför klassen fick. Självklart är min den ända som det var klydd med (buggar). På historian fick vi veta att vi bara ska kolla på band of brothers me likey moremore. Igår kväll så var jag som vanligt hos martin men igår fick en liten twist. Det blev nämligen hanbolls träning för Martin och darlingen Jasmine  och jag fick agera fotbolls(handbolls) mammor. Vi fick diskuterat rumpor, friidrott och diverse roliga saker. Tycket synd om min lilgubbe Lucas som förlorade sin ishockey mot danmark igår unlycky u. Ikväll blir det  jobb förhoppningsvis på kant. Och sen blir det plugg till mina två prov imorgon. Men snart så är det dags att åa skidor jag lääängtar, även om jag kommer sakna mina små älsklingar här hemma och de som åker till italien och österrike.  
 Idag är det 18 februari och ni alla från min teater grupp som läser detta så vet jag att både kajsa och jag kommer vara borta den 20 så det blir inget den här veckan. Men jag ska försöka fixa ihop något senare i månaden. Saknar er alla tjejer.. Puss


Till Mia
vän och begåvad teater apa. 
 † 20/2
vi saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0