Tonights gonna me a good night.

Då är man klar i backen för idag. Ikväll så ska jag ut med mamsen och shoppa, haha vissa saker förändras inte för att jag åker 100 kilometer iväg, jag är fortfarande lika handel sugen. Funderar på att inhandla en hjälp. jag kör nämligen som en idiot, idag kom headcounten på trillningar bara upp till två men vem vet vad som händer imorgon. I eftermiddags var det mycket kallare (runt 18 minus) men det gjorde mycket i vinden. Jag körde skidskola med de små så att de inte är helt off imorgon och sen träffade jag på några av tjejerna från gamla skolan och åkte några backar med dem. Det är en helt underbar känsla när man ligger i täten och inte riktigt ser backen pga att man inte kommit över backkrönet på den svarta backen. Man fryser om fingrarna och det känns som man just då kan hitta på just allt i hela värden. Då vet man att man lever och man vet att man föralltid vill stanna just där. Den känslan är helt speciell. Jag har alltid känt att det är i backen jag hör hemma och idag fick jag det konformerat det är här jag ska vara. snön, farten och skidorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0