To A Memory From Last Summer

Hejsan alla. Nu känns det som jag kanske ska ta och skriva ett färgsprakande och ispererande inlägg. Men jag orkar inte riktigt det. Så jag tänkte dra igenom dagarna lite snabbt, i fredes hade vi (Jag och Martin) myskväll. Det va ganska skönt efter en jobbig skoldag och så. Vi fick kollat på ett nytt avsnitt av Vampire Diaries vilket antagligen va det ända vettiga vi gjorde under hela kvällen. Dagen efter alltså Lördag om jag inte har helt fel för mig så va det dags för snölekar med lilla syrran och voffsingen. Jag fick några roliga video klipp som förhoppningsvis kommer upp snart men just nu så fryser jag förmycket för att röra mig. Men de fick i alla fall för sig att stå på pulkan vilket va ganska roligt att titta på. Sen blev det varm oboj och pankakor inne i det varma. Senar på eftermiddagen fick blev vi körda till Martin där vi åt köttfärssås (felstavat??) och hade trevligt. Efter det dök Dick upp och vi hade lite roligt innan det va dags att dra till Falsterbo. Kvällens outfit blev vit strippat linne med knappar, svart pen kjol och en svart halv biker jacka och svarta hög klackade. Det va kallt kan jag ju säga. Men jag måste ge lite cred till killarna som överträffade mina förväntningar. Även om det hade varit roligt att ha med en två eller fem tjejkompisar så hade jag väldigt roligt. Trevligt va dock att man träffade både Josefine och Ida. Men åter igen back to cred.. killarn kunde dansa jätte roligt att se. De var inga kylskåp på dansgolvet eller så fick t.o.m dansat någon slags bugg med Phillip. Kvällens bravader avslutades med en lång och kall bussresa hem med Dick, Ola och Martin. Som tur va hade man ju älsklingen med sig som man kunde luta sig på. Kvällens hemkomst var vid fyra tiden och senare vid tre var det dags för  jobb och träning. Idag har varit en trevlig slaskig dag med nytt skvaller och nya läxor. Imorgon vankas kemi prov och plugg för historian så inget man ser fram emot men jag slutar i alla fall vid tvåtiden och jag har inget jobb. Så nu säger jag att Lampan är sönder så ni alla vet det. Insider skämt med jasse idag på badhuset lite som hjulet snurar men hamstern är död. Men allt kan ju inte funka här i livet. Vill påminna er om att kommentera mera haha!! Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: matilda

vad tog ni för buss hem? vi kundeinte åka dit eftersom inga föräldrar ville hämta:(

2010-02-02 @ 15:20:07
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/
Postat av: Jasmine

haha just det, bara så ni vet så är faktiskt lampan sönder .. ;) <3

2010-02-02 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0