Take my time boiling you.

Hejsan allihoppa tänkte berätta kort vad jag hittade på igår kväll :) Kvällen började med en snabb löp träning och sen snackade jag med Jasse en timme (vi börjar komma upp i de gamla tiderna nu). Sen var det dags för tjej kväll med syrran fick kolla på massa roliga grejer från bollerup och sånt. Efter det städade jag mitt rum och dansade till de mest klassiska tjejlåtarna ever. Jag hade jätte roligt och det va nyttigt för mitt rum behövde städas. Sen var det dags att sova. Nu sitter jag och glädjer mig om mitt(antagligen) nya jobb. Ni får veta mer om jagnu får det. Det blir i alla fall intervju på tisdag så håll tumarna för mig. Nu ska jag sticka till stan med Jasmine <3 Ha det så roligt.
ps. en hint om mitt jobb. Man måste ha en grön tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0