Super Honeymoon

Hejsan alla glada shoppare nu sitter man efter en lång dag i stan och skriver till er igen. Idag har man shoppat älksling! <3 I love you babe!


Så nu gör vi ett ytt försök. Här över så lät jag martin få fjärstyrning av min dator :) Han skrev också massa roliga saker till sig själv på msn. Men men han är ju enbart kille så jag ska inte klaga. Han hjälpte mig att starta bluetoothen på min dator och mobil. Det roliga va att efter några minuter insåg jag att jag behövde trycka på knappen på min dator som det va det där tecknet på. Så bra man e på datorer hihi. Men jag tycker att han e jätte snäll som hjälper mig med alla mina urdumma datasaker. Nu e melodifestivalen igång. Så detta får bli ett snabbt inlägg. Idag var jag i stan mellan 11 och 4 så jag fick handlat en hel del.

3 par byxor (Jeans, Capri, Tränings Harlem)
Underkläder
3 Parfymer
Nagelbyggnings saker
Mössa och Halsduk
1 t-shirt
1 rutig shorta
1 sommar jacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0