Resultatplanering och särkostnader.

Idag (fredag) är det webdesign som gäller. Så jag håller på med att ändra på  färgerna här på bloggen. Jag tror att det blir lila om det nu lavener eller någon sådan färg. Får kolla alla våra html böcker. Hittade en ganska fin färg som hette MistyRose så den kommer nog också med någonstans. Annars idag dagen innan det efterlängtade lovet så blir det företagsekonomi prov och fysik prov Yeeeyyyy!!! Nej urk och pi på allt dylikt. Igår blev det jobb och som jag mistänkte var det inga många barn där, så det fick bli jobb på kanten första timmen och sen lite snack med Johan och company. Efter det hoppade jag i vattnet för att underhålla Maritza, vi hade väldigt roligt särskillt när det kom in ett helt her -89/90 fotbollslag/innebandy kom in och unerhöll oss. Killarna kunde inte riktigt simma ordentligt men det va "roligt" att se dem stretcha. Sen var det dags för duchits och jag Maritza och Ebba spenderade en lång tid blande de varma strålarna. Vi fick diskuterat framtida killar, nagelbyggning och lite simning blev det också. Sen var det dags att åka hem och min kära pappa ville inte hemta mig så jag cyklade envist hem. Tyvärr gjorde jag ännu ett försök att bryta min rumpa och den här gången tror jag att jag lyckades. Men i alla fall kedjan hoppade av så hann fick hämta mig i alla fall och nu behöver han laga min cykel också (karma). Sen var det ännu en gång dags att sätta sig framför datorn och lata sig. Det blev mest sncak med Darlingen med lillebror och musik fixning för resan. Det blev inte helt fel med nya låtar Yes! Here we go tonight is the night of all nights. Men imorse hade jag en underlig känsla i magen, det tog ett tag för mig att komma på att det var Martin som jag saknade, sådär på morgonen. Att vakna brevid honom och känna hur varm han är det är underbart + det är jätte roligt att titta på honom när han sover han är jätte gullig. Får väl ta en bild på honom för er, så ni kan dela min roliga natt grej. Ikväll blir det shopping bland annat glasögon och cosmopolitan. Vi vår se hur mycket jag kan blogga under lovet men jag lovar att jag ska försöka några kväller i alla fall, kanske blir något mobil inlägg. Älskar er alla. <3

De nya favoriterna i mobilen.

Take It of - Ke$ha
Animal - Mikka Snow
Happy - leona lewis
I dreamed a dream - Susan Boyle
Sabyfather -Sade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0