PainPainPain

Så då har man åkt en dag till och nu är det kväll och jag har precis skrivit ett engelskt arbete på två sidor om konståkning, så snurrar det bara i huvudet om massa olika snurrar och hopp. Idag blev det skidor på förmiddagen men det var så kallt att det inte riktigt gick att åka. Och alla mina muskler i vaderna har typ dragit ihop sig så det grampar så fort man går men man kan ju inte klaga :) har även on i ryggen och i huvudet efter att jag headat backen antallet gånger utan hjälp. (pain)sen efter en smarrig lunch så åkte jag och amanda ut och åkte snowboard. Det va en av de första gångerna för mig så det blev en hel del roliga bilder. Fick också med en video film men vet inte hur den blev än. Imorgon så blir det nog bättre väder så vi hoppas på att det blir riktigt många åk. Nu blir det mer OS tittande självklart så hejar man på sverige i det pågående kvalet. Och jag blev överlycklig när sverige kom tvåa i sprint staffeten. Det var ett riktigt bra lopp. Bra kämpat tjejer!! Kram på er alla gummor och gubbar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0