Loving is like chewing on pearls...

I taste sweet melodies every time I kiss you. I yearn aand toss and turn, every time I find myself missing you.

Hej alla, nu sitter man lite halvt nerslagen och pluggar. Det är inte lätt att vara någons flickvän, trodde att det skulle vara enkelt och stabilt. Men idag blev det inte så, killarna fick  nos på något nytt och bestämmde dig för att ge mig värsta utläggningen på svenskan. Den stora punken blev "är det okej att säga av sina kompisar" för att den man älskar tycker det?!?. Jag tycker kanske att man kan hålla det kontrollerat men de va kanske lite för hårda efter den utskällningen kommer jag ju inte våga berätta något för dem. 

Men efter allt så är han värd det. Det och mycket mer. Så jag får göra mitt bästa att göra honom glad. Det e lite så att om han e glad så är jag glad. Måste äta Puss på er


Kommentarer
Postat av: Henrik

Yaicks!! Nej det är inte okej särskillt inte om det är jag :)

2010-02-08 @ 17:26:25
Postat av: Martin

De e inte okej :) you know it girl!

2010-02-08 @ 21:19:26
Postat av: Louise

Nej det e det inte, du kommer ihåg tjej reglen om att sätta vänskap framför killar. Håll dig till den Kram Louise

2010-02-08 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0