If She Knew What She Wants

When I see you smile by Bad English är en av de låtarna som just nu går genom mitt huvud. Det e en underbar låt och jag tycker texten är så vacker.

Sometimes I wonder
How I'd ever make it through,
Through this world without having you
I just wouldn't have a clue

'Cause sometimes it seems
Like this world's closing in on me,
And there's no way of breaking free
And then I see you reach for me

Sometimes I wanna give up
I wanna give in,
I wanna quit the fight
And then I see you, baby
And everything's alright,
everything's alright

When I see you smile
I can face the world, oh oh,
you know I can do anything
When I see you smile
I see a ray of light, oh oh,
I see it shining right through the rain
When I see you smile
Oh yeah, baby when I see you smile at me

Baby there's nothing in this world
that could ever do
What a touch of your hand can do
It's like nothing that I ever knew

And when the rain is falling
I don't feel it,
'cause you're here with me now
And one look at you baby
Is all I'll ever need,
you're all I'll ever need

Sometimes I wanna give up
I wanna give in,
I wanna quit the fight
And then I see you baby
And everything's alright,
everything's alright

So right...


Så idag ska jag börja berätta om jobbintervjun jag hade. Jag klev ut helt för tidigt (06:30) För att gå ut med Arcas och fixa Moa till skolan. Sen gick jag och la mig igen även om jag inte kunde somna om så var det jätte skönt. Sen stack jag tilll Badhuset. Nu tänker ni alla som känner mig kanske. Men big news du jobbar ju redan där. Det är så här att jag hade tänkt göra en liten switch of sides. Alltså jag va på intervju test om att jobba som badvärd. Men jag fick i alla fall jobbet som timmanställd. Sen efter all livräddning och snack så stack jag till skolan och började jobba med mitt tal om konflikter. Det är i alla fall något som jag är bra på. Sen hade jag historia och det var riktigt kallt sen fick jag skynda mig till Martin på Lunchen man får ju ta all ensamtid med honom som man kan få. (Vet inte vad som har hänt med oss men allt är så himlans passionerat och bra.) Man kan ju undra smått hur två så pass störda individer som oss kan få detta att fungera. Nu sitter man på Jörgens lektion som klassen använer som free närvaro och facebook. Undrar nästan om man skulle kunna välja det som I-Val "How to use Facebook". Tror att vi hade varit många som valt det. Tänkte lista mina små favorit låtar just nu på spotify, som ni vet är jag ju innte i Owl Citys låt Fireflies men här är de andra låtarna. De är länkade direkt till spotify om du vill lyssna där. Enjoy *Happy Face / Johanna
 
Lista Vecka: 6

Michael Jackson – Black Or White - Single Version
New Found Glory – Ballad For The Lost Romantics
Melanie Fiona – It Kills Me
Massive Attack – Girl I Love You
M.I.A. – Paper Planes
Asher Roth – I Love College
Ashley Tisdale – Kiss The Girl
Asha Ali – A Promise Broken
Chris Brown featuring Lil Wayne & Swizz Beatz – I Can Transform Ya
The Last Goodnight – Pictures Of You
The Emeralds – A Girl Who Loves Kurt Cobain
Twisted Sister – We're Not Gonna Take It





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0