Idre here we comne

Så nu sitter man i bilen och bloggar oich jag kan säga att det är väldigt ehm trångt så klaga inte på mina felstavningar :) Systrarna sitter nu och kollar på Up vilket verkar vara en ganska rolig film. Just nu läser killen på radiion upp att man inte ska gå ut och så, hjälp vi själva har varit instängda på samma rastplats de senaste timmarna pga någon slags kaos med en lastbil som inte kommer upp härifrån. Nu ska jag fortsätta tagga min övertrötta hjärna (4 osamanhängande timmar) med Maskinen på högsta volym. Kram på er allihoppsiazn ´hoppas ni får ett bra sportlov

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihihi så synd om dig :o men så blir det om man envisas om att åka

2010-02-20 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0