I hate that is't so hard.

Godmorgon alla!!! Igår kväll så tränade, jag det fick bli lite boxning. Det va ganksa kul och jag fick ut lite inerlig ilska. Haha. Sen efter det gjorde jag och mamma pizza och så kom kusinerna och vi började snacka om skidsemestern. Vi fick inte fram så mycket men det va roligt i alla fall. Efter det blev det några runder av Wii somvanligt ägde jag haha. Sen kom jag och systern på en ganska rolig idée, jag skulle ju på tjejkväll igår så vi tog alla med oss varsin dator och sen satt vi och lanade hihi. Detta blev mitt första lan så jag är ganska stollt över att jag klarade hela natten. Nu  efter en sorglig och svart morgon så sitter jag framför datorn och kollar igenom bilderna sen ridningen. För ja som ni kanske förstår så va jag och red idag. Och nu tänker kanske alla som vet lite om mig att jag inte är världens största fan av hästar. Men jag satt där uppe och panikade smått. Bilderna blev halvdåliga och jag ber om ursäkt för de dåliga klädena. Nu måste jag ner och laga scones. Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0