HomeSweetHome

Så nu sitter man här hemma igen :) Vi kom hem igår men jag har inte aft tid att skriva något. Det blev en massa sömn idag så att jag orkar jobba nu vid tre tiden. Ser fram emot att träffa Jasse igen miss her. Igår kväll blev det pizza och kakor till middag, kan nämligen inte äta i bilen så var jätte hungrig. Veckans slut blev lite varmare och vi fick tom en hel dag av sol. Men det blev mycket åking och det gillade jag. Imorgon åker min fyrbenta lilla älsling på semester, han ska följa med lille syrran till Bollerup och leka med de andra hundarnal. Det kan säkert bli bra och roligt för honom.  Är bara rädd att de andra hundarna ska mobba honom. Nu måste jag gå ska nämligen shoppa igen hihi puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0