Happy

Hejsan alla kära läsare och förvirrade internet användare. Idag har jag haft en enkel och underbar dag. Dagen började med sovmorgon(Yeey!!) Efter det så missade jag  bussen och fick gå till skolan dock står min cykel kvar på skolan. Ibland kan man undra vad jag håller på med. När jag kom till skolan så hade vi svenska och vi fick bland annat veta vad jag fick på skrivningen om upplysningen som jag gjorde förra veckan. Jag fick ett MVG +- och är ganska stolt över det. Botade iaf min lilla ilska om missade bussen och det tillhörande hemska håret. Suck. Men efter det hade vi en halvtimmes lyssnade på nationellaprovets texter. Fick bland annat lyssna på Barack Obamas tal (på svenska Suck igen) Sen fick vi lyssna på prinsessan på ärten (på danska WTF??) Men där va en ganska intressant del om syskon relationer. Fick veta att jag ska bli någon slags ledare och att äldsta barnen oftast är de smartaste. Alla USAs presidenter har varit förstfödda barn så nu vet jag hur högt jag ska sattsa. Efter det hade vi historie prov på WW1 vilket jag tyckte gick bra. Stack därefter en snabbis till Martin och störde honom i hans spelande. Synd om honom stackaren hinner knappt spela längre. Eftermiddagen bjöd på engelska där vi mest lyssnade på de andras föredrag. Sen hade vi vår veckliga FaceBook lektion alltså CAD. En snabb promenad och man va hemma hos älsklingen igen. Kvällen påstred med mys framför tvn och några mer barnförbjudna saker. Det blev ingen träning idag på grund av att jag inte orkade lämna Martin som va så varm och mjuk(hård!! HAHAHA). Men nu sitter man hemma framför brasan med datorn och tittar på Australia med mamma. Detta e den sämsta filmen jag någonsin sett Pi Urk Nee vill inte titta mer tror jag ska gå och ducha nu senar gå och lägga mig. Låten nedan har jag fått på huvudet hoppas ni också gillar den gamla godingen. Godnatt <3



Fireflies - Owl City


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Totalt såld på denna låten för tillfället, inte bra! =P <3

2010-02-05 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0