Come on and hit me, im gonna kick your skinny ass on the Hills

Så då sitter man förväntansfull och väntar på att det är dags att sova. Bilresan idag blev jätte jobbig och vi som skulle vara framme vid halv två tiden, kom på grund av förseningar inte fram förens runt halv sju. Men sen efter att ha lagat mat (lite förundrad att de lätt mig laga maten när alla va hungriga) och packat upp alla mina saker. Så det blev How i meet your mother efter det så åt vi och nu är det melodifestivalen som gäller. jag har inte riktigt varit imponerad över bidragen men jag antar att jag hejar på den sista tjejgruppen den var ju lite rockig och så. Jag tycker synd om alla som tvingas att stanna hemma i detta kalla blåsiga klass ett varnings väder. Ni kan ju försöka att inte frysa ihjäl. ÅHHHH jag längtar tills imorgon jag vill verkligen åka det var så länge sedan. happyHappyHappy.... Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0