The drugs don't work

hallopsi kalloppsi alla nu är jag inte på min första veckan som 18 åring jag har faktiskt gillat den här veckan. Idag fick jag första brevet som var till mig om pengar finans och sånt. Jätte tråkigt brev men roligt att jag fick det iaf. Nu sitter jag på cad lektionen och vi har en ganska slapp vecka för alla historie och samhäll lektioner är inställda för läraren är i usa. vilket gjorde att jag hade en lektion igår och två på fredag. Igår så åkte min tiger till rom men han kommer hem redan på söndag så jag kommer inte behöva sakna honom så länge. Idag på engelskan så lästa vi shakespear vilket var jätte roligt bleev dock lite chockad när hon sa att hon ville att i skulle memorera texten (WHOOOT) men men får väll göra det någon kväll. kvällen bjuder kanske på träning det måste jag höra med mostern om cirkel fys annars blir det simmning. Nu ska jag jobba (hihi) kram

Enya - Wild Child


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0