Om igen

Ojoj det var länge sen ett nytt inlägg kom in ser jag. Men har inte haft mycket tid på mig. Ni ser allt börjar dra ihop sig nu. Det är inlämningar och prov och ibland tom ett eller två nationella. I veckan har jag varit lite halv sjuk och då var det skönt att vi hade ett så slappt schema. Jag tror inte att jag skrivigt något om lindköping men det var jätte bra. jag gillade det verkligen, både folket och staden. Vi shoppade träffade vänner och gick i skogen, det blev lite lagom om allt.  Jag får väl visa litte foton sen, jag kan också lova lite foton från tjejdagen vi hade den 20 HAHA.
  men strax är det dags för min sista lektion för idag nämligen samhällkritiska eriks uppfriskande notworthanything lektion. Men det är något man får lida igenom. Ikväll blir det jobb ... suck. Sen på fredag blir det först ABC möte klockan nio, vi hoppas bara att alla mina små skyddslingar dyker upp. Annars blir jag väldigt besviken. Efter det blir det en kort dag och sen ut i Vellinge för min del. Det blir nämligen grilling och sånt med Jasmine och co. Väldigt trevlig. Nu ska jag försvinna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0