NASvB <--- Owned

Godmorgon alla skoltrötta svenskar och en eller två felnavigerade brittiska ödlor. Idag satt jag i två timmar på ett prov som varade i fem hela timmar ganska skönt att bli klar så tidigt. Men allt socker som jag hade med mig var helt i onödan. Men det kan jag ju ligga och smaska på nu hihi. Martin och jag åker inte förens lite senare idag så jag tänkte att jag kunde komma hem och packa lite, du vet så att jag inte glömmer tandborsten. Sen får man ju inte glömma att säga hej då till voven. Han ligger just nu på min rygg och tuggar på mitt lillfingeret så detta inlägg kommer ta en jäkla tid att skriva när jag bara kan använda vänster arm.
Igår när jag stod i duchen efter jobb så gjorde jag en sån epic fail att jag inte kunde sluta skratta. Jag skulle ta sånt här tvål i ansiktet och är man lika efterbliven som jag så måste man ta ett djupt andetag innan man tar tvålet i ansiktet för annars kommer det börja rinna och så och ja det blir bara jobbigt. Men i alla fall så har jag lärt mig göra det i en swichande rörelse (jag får det kanske att låta som raket forskning) men så kommer någon in och jag drar händerna till ansiktet helt för fort. Neadless to say så fick jag antagligen 5 ml tvål i typ munnen. Tvål smakar inte gott kan vi konstatera, och den smakade inte alls vanilj som det stod på förpackningen jag ska nog ringa och klaga. Men det är ju inte som att stoppa öron droppar i ögonen i alla fall det vore ju dumt, eller hur Jasmine. Haha
Vi får se hur det blir med inläggen när jag är i lilla köpinge med ehm ja vad ska vi kalla honom  idag? Mr Rosa!! Tack för det bye

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha bra jobbat Johanna ! jag kommer sakna mina smp tomtar när ni lämnar mig alldeles ensam tillsammans med alla vilddjur. För att uttrycka min sorg så ska jag på Magasinet ikväll, det tror jag funkar bra =P

2010-04-23 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0