Landladys and kings of spain

Idag är det kväll, men i morse hade jag enormt ont i huvudet jag skyller på Maritzas roliga 18 års fest som dock fick sluta lite för tidigt. Just nu sitter jag och laddar upp bilderna från just den festen. Det går väääldigt långsamt. Men igår så träffade jag Jimmy min gamla friidrotts pinne och Kerstin som jag umgicks jättemycket med när jag gick i typ fyran och femman. Men det blev en kväll med trevligt sällskap och killar utan skjortor. Idag kommer älsklingen hem från la Italy, men jag kommer inte hinna träffa honom förrens imorgon, och då blir det i tio minuter innan jag sticker vidare till Vannhög  med de andra tjejerna för att stå och snacka om tjejkvällen i några timmar. Sen blir det nog inte mycket skola efter det men det blir jobb. På tisdag blir det också mycket skol skippande för jag har ett möte klockan nio med ABC de är företaget som fixar student saker. Eller så hette de kanske 123 men men vi får se imorgon. Det blir i alla fall lite roligt med Heden. Nu ska jag sova godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0