Johanna At Place

Hej, nu är det eftermiddag och vi sitter och väntar på att gästerna ska komma. Ikväll är det nämligen dags för släckt träffa med la famila. Idag har jag solat, städat och hittat på massa andra nyttigheter. Sen är det ju så att imorgon kommer älsklingen hem, så jag får spöa honom i lite vatten polo. Vi kan kanske börja med att se om han kan simma. Men jag hoppas att foten blivit så bra, att han kan gå lite mer på den.
Ikväll efter att vi firat mig till den nivån att man vill gå och sätta sig i ett hörn så ska jag och jasmine vidare till vår kära kompis Maritza som fyller 18 idag. Grattis till henne. Det blir säkert jätte skojigt, synd att Martin missar den festen. Imorgon blir det träning. Hoppas ni alla har en bra kväll. Nu ringer klockan byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0