Im alive, ar u?

God kvällsan allihopa idag är det fredag kväll och jag har haft studie dag idag.  Det har varit jätte skönt även om jag inte kan säga att jag gjort mycket. Jag var dock och handlade med mamma på morgonen. Efter det så körde jag och hämtade Amanda i svedala. det var skönt att köra igen, jag har knappt fått köra under vintern. antagligen är inte mina körkunskaper så enormt bra. Men det var skönt att köra igen jag får väl göra om det snart igen.  Ikväll ska jag vara med jasse och dick. Det blir nog väldigt skojigt.
Imorgon är det dags för släckt träff, sen ska vi vidare till maritza som fyller 18 grattis till henne. :D Igår så hade vi en ganska enkel dag men det blev en hel del cyklande. Jag och Erik fick bland annat börjat på vår film. Den kommer bli jätte bra tror jag. Den är lite läskig med baseboll slagträn och sånt. Men man kan göra allt läskigt med lite mystisk  musik. Efter det hade vi produktions teknik med Erik (HAHA), men det är kul tyvärr kom jag inte i grupp riktigt med de jag ville. Men egentligen borde jag inte bry mig. Det spelar ingen roll vilken grupp jag är i,jag kommer få ett mvg iaf. Sen hade vi lång lunch då jag bestämde mig för att jobba på mitt arbete som kommer bli jätte bra. Sen hade vi idrott, det blev massa roliga lekar och spökbolls varianter. Jag börjar faktiskt gilla min idrottslärare jätte mycket. Hon berättade för oss hur hon åkt på sin smekmånads semester själ för hon dumpade sin kille dagen innan bröllopet. Ganska roligt faktiskt och som hon skrattade åt det. Jag kommer få en del blåmärken efter alla bollar jag fick överallt. Olle (en sån där fotbolls/innebandy kille) drämde mig i huvudet en gång så att allt blev lite snurrigt. Vilket fick mig att skratta :D Men axeln fick en jätte smäll av den ända riktiga skitstöveln  i klassen. Jag gillar verkligen inte honom men wtf ska man göra. Lyckades ta ut honom i killer boll antalet gånger och det gjorde honom riktigt sur. Im a bitch. Efter att nytt avsnitt av criminal minds så jobbade jag med darlingsen. Skattade som aldrig för. Ser verkligen fram mot att festa med dem imorgon.

Dagens Serier: om ni inte sett dem så borde ni börja göra det.
Supernatural
Criminal minds
tool academy
the vampire diary's
bones
project runway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0