A Day, A Night And A Morning

Nu sitter jag på den lilla rasten mellan de dötråkiga lektionerna och lyssnar på någon ettas enorm irriterande skratt. Någon borde verkligen säga till honom att sluta, men det lär ju inte bli jag. Jag var så trött imorse att jag gick in i fel klassrum och bara satt mig, jag såg inte ens att det var fel grupp som satt där. Ganska komiskt, men jag hade kemi i alla fall och det gick väl helt okej. Men det är ju inte särskillt intressant. För fem minuter sen skulle vår företagsekonomi ha börjat, men vi har inte sett vår kära Namid än, så jag ägnar lite tid på er. Det kanske visar sig att han inte kommer. Men sån tur hade jag aldrig haft. Ikväll ska jag nog umgås med Dick om han nu inte dissar mig igen och då blir jag väldigt arg. Sen imorgon blir det shopping med Jasse det behövs min vår garderob behöver uppdateras. (Mycket). På kvällen sen vet jag inte riktigt vad som kommer hända men det blir nog något med Martin. Nu kom läraren vad var det jag sa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0