Supernatural

A belief in a supernatrual sourse of evil is not necessary, men alone are quite capable of every wickednes

Hej alla då är det dags att blogga igen just nu sitter jag vid skrivbordet och snart ska jag skriva min engelska upsats om Link. Har tittat på det nya avsnitten av supernatural, gossip girl, the vampire diarys, CSI, Fringe och Hank. Sen har jag tittat på massa olika andra saker. Igår kväll va roligt, hoppas alla andra tyckte det också. Ikväll är det Jossans fest och jag ska se till att det kommer massa roliga bilder från det, sen är det också Amandas höstfest på gång. Har hunnit träna idag och kommer kanske ha tid att träna en gång till men först ska jag ha spa behandling. Nu ska jag gå ut med Arcas innan läxan. Whooo man måste ju bara älska Sam och Dean.

Dagens serie: Fringe som bara blir bättre och bättre. Spännande roligt att det får en at tänka på vad som kan hända om några år. Jag gillar Olivia och hennes naiva nekande av att Peter gillar henne. Bra Mycket. Haha 




Kommentarer
Postat av: jasmine

det är helt sjukt hur snygga de två är!

2009-10-17 @ 16:44:57
Postat av: Johanna

Haha jag man blir helt avis :D

2009-10-17 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0