Roast på Berns

Hej sitter på multimedia lektionen nu och kollar på Roast på Berns, vilket jag gjorde igår också. Det är faktiskt riktigt roligt för att vara ett svenskt program. Just nu roastar David Batra Robert Gustafsson. Dock är det Magnus Bétner som äger showen. Igår tränade jag simmning och idag blir det först volleyboll på idrotten och sen ska jag träna yoga och passa moa. Imorgon blir en klyddig dag vi vet inte vem som kommer eller vad vi ska göra. det bli nog roligt i alla fall. Kommentera om du vill komma. Igår kväll kollade jag på massa olika serier bland annat 90210, The forgotten, the big bang theory, how i meet your mother och CSI Miami Kram Johanna

Dagens film blir dock: The Edge of Love, som är en bra lärorik film om 40-50 talet med bland annat Kiera Knaightly i en av rollerna. Hon är klassiskt vacker och jag tycker väldigt mycke om henne. Hon är en av de bästa och vackraste och det är roligt att se henne i rollen som självsäker kvinna. Värd och se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0